wild world

Jag vet inte vad jag ska göra längre.. Det är inte lönt att bråka för du lyssnar inte. Det har du aldrig gjort. Jag har skrikit, gråtit, bönat och bett. Du bryr dig inte...

Ett förhållande som jag alltid värderat högt är inget för dig.
Men nej jag orkar inte mer.... Du får göra vad du vill.
Bli vem du vill.

Jag tänker finnas här som jag alltid gjort. Och en dag kommer du inse hur mycket fel du har gjort. Men då kommer det vara försent...
För visst finns jag kvar

Men du kommer aldrig betyda lika mycket för mig igen och det är ditt eget fel. Det är bara så att jag inte känner igen dig längre, du är som en helt annan person
Jag klarar inte det..








Kommentarer
Postat av: jennifeer

whoo?! :O

2009-03-05 @ 21:35:03
URL: http://hasseller.devote.se/
Postat av: michelle

älskar dig alltid, glöm inte det! <33

finns alltid här för dig leyla <3

2009-03-08 @ 14:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0