Welcome to the club

Det är inte förälskelse, det är vanlig dödlig kärlek.. Gång på gång har jag intalat mig själv att jag inte bryr mig -vemfan är du, och vad vill du mitt liv? Men när man inte själv kan styra sina tankar, vad gör man då? Jag försöker intala mig själv att inte prioritera dig, för du gör inte detsamma för mig. Du sårar mig bara gång på gång, alla små saker som du gör. Vet du ens att jag tittar och hör? Är det meningen att det ska göra så ont att se dig med någon annan, du är en av dom finaste jag har närmans hjärtat. Jag vill bara inte förlora dig en gång till. Men ser du inte att vi sakta går skilda vägar, att tiden rinner ut. Jag kommer dö. För det är din luft jag andas. Förstår du inte det? Du är en fin vän, det är du allt.

Kommentarer
Postat av: jennifeer

vem menar du? <3

2009-03-05 @ 21:36:28
URL: http://hasseller.devote.se/
Postat av: Leyla.

spelar roll.

2009-03-05 @ 22:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0