silly

Jag funderar faktiskt på att börja blogg i min gammla blogg, ni vet luxy bloggen? Radera alla gammla inlägg och börja om från början.. Vad tycker ni? Jag känner att den bloggen alltid kommer att vara mer mig. Vare sig jag vill eller inte. Har funderar på det väldigt väldigt länge, och jag vet inte riktigt hur jag ska göra, vad tycker ni? Annars så har jag väldigt mycket att skriva om, vet bara inte hur.. Jag sitter alltid och tänker raderna i mitt huvud på dagen och försöker memorera allt som jag vill skriva i bloggen när jag kommer hem, men det blir aldrig så. Kanske är det för att jag är rädd för att folk ska dömma mig eller kanske är det för att folk kanske skulle råka bli sårade?
Det är nog också därför jag vill ha en ny start.

Det har inte hänt något speciellt den här veckan, jag har varit mycket med tess vilket är roligt, vi har börja umgås mer och kommer varandra nära igen, det kan behövas i dessa tider. Snön har börjat falla på marken igen, vilket jag hatar. Är så fruktansvärt trött på snö just nu så jag tror att jag går och lägger mig eller något! Ont i örat har jag också, ni vet jag tog ju ett hål förra veckan(?) tror nog att jag sov på det örat hela natten så det gör ont ont ont i dag.. Ghaaa!

Men mitt lilla öra skall inte stoppa mitt humör, känner att jag otroligt nog har blivit mer öppen och gladare som person på senaste dagarna. Vet inte varför.. Jag kan absolut inte skylla på vädret - den saken är säker. Men eftersom att jag har börjat bli glad så börjar alla andra bli deppiga. Kanske så skyller dom på vädret? Hoppas att allt löser sig till slut.

En sista grej innan jag trycker på publicera, idag i skolan så hände något jag tycker är så barnsligt och omoget! Det var någon som snodde tanjas jacka (där både busskort och pengar låg) samt skor!!! Vem gör så?!?!! Gha vad jag blir irrterad på folk som inte kan hålla tassarna borta!!!!!!!



White Lies - To Lose My Life

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tack :D

2009-03-11 @ 20:04:08
URL: http://kithy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0