Brun utan sol


Den här helgen har jag spenderat med Michelle, vi har sovit hos varandra och bara tagit det lugnt. Det har blivit en deel bilder som jag tänker lägga upp imorgon (är för trött just nu..) Vi har hunnit med en massa kan man säga, på bilderna ovan så kan man se när vi leker med brun utan sol, det stod att den skulle torka fort men jag håller verkligen inte med!! Vi var kladdiga flera timmar efter, kanske gjorde vi något fel? Så jag vaknade upp imorse med en massa fläcker, så jag har skrubbat kroppen två gånger idag, varför? Vi har bad på tisdag med klassen och då tänker jag då inte se ut som en.. Ja, fläckig unge!! Jaja, kul hade vi iallfall och det är väl det som är det viktiga. Men som sagt, nu ska jag stänga av datron och lägga mig, är galet trött

Kommentarer
Postat av: michelle

tack för en underbar helg gumman :)

älskar dig, måste göras om och nästa gång ska vi tjockisäta ännu mer :D

hahah <33

2009-03-09 @ 18:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0