uppochner


Godmorgon! Hoppas att allt är bra med er, med mig är det bara bra. Min sjuka börjar släppa så snart kommer jag kunna andas som en normalt fungerande person. Äntligen. Idag fyller som sagt tess år (grattis gumman!) så jag ska iväg och fria henne, jag ska bjuda henne på resturang och så sover jag sedan över hos henne. Det ska bli skoj. Så jag måste snart sätta igång och fixa mig, sitter fortfarande i mjukiskläder och en toffs mitt på huvudet. Ser att det snöar ute idag, fyfan säger jag bara. Är så himlans trött på snö så ni förstår inte! Jaja, vi kan ju alltid åka pulka om vi får tråkigt, vilket är bra! Haha. Sist jag och Tess åkte pulka så slutade det med att hon fick hjärnskakning och jag en spricka i axeln, lyckat! Nej nu ska jag sätta igång med sminket och sedan välja något att ha på mig.
Vi hörs om ett tag!




Broken Strings
Jag kan inte få nog utav denna låt, jag älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0