jag sätter punkt!


Okej så jag börjar bli lite smått irriterad på den hela nyheten om att Victoria och Daniel har förlovat sig. Ja, det är trevligt. Ja Sverige tjänar på det. Men vi behöver inte visa det på alla nyhetskanaler dygnet runt. Det enda jag ser på tvn just nu är samma klipp som rullar om och om igen angående Victoria och Daniel.. Det finns så mycket annat som händer ute i världen, den storta börskrisen och jag vet inte vad!

Det jag vill få ut är att kom igen, rulla på. Vi har förstått, ett stort grattis till er - det här är ett stort steg för oss i Sverige, jag vet.. Men borde inte nyheterna bestå utav lite mer dramatiska saker då jag läste på texttv att ett plan hade störtat och alla hade dött, vad är viktigast? Det avgör man själv.

Så, ett stort grattis - nu kan vi vända blad!

Kommentarer
Postat av: Jeennifer

Hahaha va sköön du är asså! :D

2009-02-26 @ 11:15:23
URL: http://hasseller.devote.se/
Postat av: michelle

jag håller såååå med!

ett jävla tjat ska det vara om det! haha det är bra leyla ;)<3

2009-02-27 @ 20:14:11
Postat av: Leyla

haha jag vet, så jävla dåligt!:D

2009-02-28 @ 14:26:35
URL: http://tastelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0