Glada brallan

Jag var hos tandläkaren idag, det är nu bestämt att jag ska få tandställning nere i käften också, jag vill verkligen inte! Jaja, till sommaren åker skiten bort, så jag får se de som något bra! Dom kallde mig också för ett "unikt fall" ja det var ju trevligt, tre personer stod och titta ner i käften på mig för att se vad dom skulle göra... Jaha det var ju trevligt. Så här sitter jag nu med en uggla på insidan utav tänderna. Ska dit igen om fyra veckor, fan fan fan.

Tess var snäll och föjde med mig, vi båda såg ljuset när välrdens vackraste tittade på oss. Byggarbyxor och allt, haha ja vi passade på att döpa honom till Marcus Simonsson! Haha ibland kan vi verkligen.

Annars så gick vi runt i stan, mycket trevligt. Det togs en massa bilder men dom får ni tyvärr imorgon, för jag orkar inte lägga in dom nu,  kameran ligger nerpackad i väskan.

Lite senare på kvällen så mötte jag upp Sanna, Micha och Michelle för att bowla.. Mycket trevligt, dock så suger jag! Nu sitter jag här hemma och ska snart dra mig över till Tanja (om hon kan möta mig!! Tänker fan inte gå dit själv om hon tror det..) Ska sova hos henne eftersom att vi ska på någon kryssning över dagen imorgon, hoppas att det är kul!

Later!


Kommentarer
Postat av: michelle

du är visst bra :D

2009-02-27 @ 20:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0