26/2-09

Tess var snäll och följde med mig till tandläkaren (som jag nämde i något inlägg nedanför) där såg vi också min blivande man, vi döpte honom till Marcus Simonsson eftersom att han såg svensk ut, helt min typ - byggarbyxor, mössa, inte för lång och otroligt söt, och lite smått blyg. Love it.

Efter tandläkaren så fortsatte vi in till stan, fortfarande med tankarna på Marcus.. Herregud, vi blev verkligen som två små tolvåringar när vi såg honom, fnittrade och log stort. Jag skojar inte. Men ibland kan man verkligen inte hjälpa det, vissa har bara de där extra som får oss tjejer att smälta. Väl i stan så gick vi på styltor (ja ni läste rätt) det var någon grej i kungsan eftersom att det är lov antagligen, så vi drog dit och strosade. Vi var verkligen duktiga på det! Det blev en massa kort knäppta kan jag ju säga.



Kommentarer
Postat av: M O S A N

Svar: Aw, tack sötis <3



Det konstiga är att jag inte vet vad det är för frukt xD

2009-02-28 @ 15:16:27
URL: http://lillmosan.blogg.se/
Postat av: Emma

TAck de samma,

jaa de är den (:

2009-02-28 @ 15:30:08
URL: http://eemmacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0